På dagsorden står:

  • Regulatoriske problemstillinger:
    Ivareta nødetatenes behov for opprinnelsesmerking
    Tekniske løsninger for å ivareta informasjonsutveksling mellom nødetatene og leverandører av telefoniløsninger
    Nummerserier
    Riktig og god informasjon/markedsføring av produkter/tjenester
    Rydde opp i begrepsbruk og få på plass et felles begrepsapparat
  • Kvalitetsbeskrivelse av tjenester.
    · Hva er hva…
  • Avtaleverk:
    · Mulig utarbeidelse av standardavtaler
  • Myndighetskontakt:
    · Mot regulatør
    · Mot departement
    · Mot virkemiddelapparatet

Aktørene trenger nå å stå sammen både for å møte felles tekniske og regulatoriske utfordringer og for å sammen bidra til at IP-telefoni ikke blir korrumpert av upresis markedsføring slik at kundenes forventninger innfris. Den 2 desember samler vi derfor hele næringskjeden for å diskutere felles problemstillinger. Både medlemmer og ikke-medlemmer ønskes velkommen denne dagen. 

Påmelding: bt@ikt-norge.no