På dagsorden står:
- Regulatoriske problemstillinger:
Ivareta nødetatenes behov for opprinnelsesmerking
Tekniske løsninger for å ivareta informasjonsutveksling mellom nødetatene og leverandører av telefoniløsninger
Nummerserier
Riktig og god informasjon/markedsføring av produkter/tjenester
Rydde opp i begrepsbruk og få på plass et felles begrepsapparat - Kvalitetsbeskrivelse av tjenester.
· Hva er hva… - Avtaleverk:
· Mulig utarbeidelse av standardavtaler - Myndighetskontakt:
· Mot regulatør
· Mot departement
· Mot virkemiddelapparatet
Aktørene trenger nå å stå sammen både for å møte felles tekniske og regulatoriske utfordringer og for å sammen bidra til at IP-telefoni ikke blir korrumpert av upresis markedsføring slik at kundenes forventninger innfris. Den 2 desember samler vi derfor hele næringskjeden for å diskutere felles problemstillinger. Både medlemmer og ikke-medlemmer ønskes velkommen denne dagen.
Påmelding: bt@ikt-norge.no